Nebezpečí na duchovní cestě

20.07.2010 14:13

Někdy méně znamená více. Přicházejí nám často dotazy lidiček, kteří se nechali zasvětit do různých systémů, rychle za sebou a na dálku. Nekupujte "zajíce v pytli", seznamte se a dobře poznejte toho, kdo zasvěcení předává, setrvejte s Mistrem potřebnou dobu, tak jako se to vždy tradičně praktikovalo. Poznejte jak žije a jaké má úspěchy, ne jenom to co povídá, ale i to co koná. Hledí na kvantitu nebo na kvalitu? nalákaly vás esoterické adrenalinové zážitky? Co bylo vaší pravou motivací. Máte dostatečný návod k použití a máte také k dispozici "servis" tzn. pomoc  při zvládání energetických změn ve vašem organismu.Víte co se s vámi děje?

Přikládám jeden z posledních typických dotazů, včetně mé odpovědi - čeho je moc, toho je příliš - příliš dobrého škodí :

>Kxxx ....co je opravdu zajímavé , že jsem začala s reiki a s
> > duchovnem právě kvůli zdraví imunitě a následnými problémy  s hlasivkami
> > (to mě taky napadlo, jak tam máte napsané u vzduchu sdílení, tak já zrovna
> > poslední dobu díky problémům s hlasem nemůžu sílet tak, jak bych si přála)
> > jenže můj stav se potom, co jsem začala s duchovnem mnohem zhoršil stále
> > jen marodím. Teď dokonce 4 měsíce v kuse :-( mám reiki II. a Shamballu
> > III. pak jsem zasvěcená do Diamantového světla a denně komunikuji se
> > Světelnými bytostmi nejvíce se Saint Germainem přesto je můj stav  horší a
> > horší.....
> >
 

 >Marcela  v tom to právě je......trochu pobíháte od jedno ke druhému, sháníte
> > zasvěcení na které nejste připravena. Každá ta skupina má jiný egrégor a i
> > když jsou dobré přece jenom se energeticky přetahují. Pak se cítíte
> > nedobře. Navíc jste se nejspíš s tím přebytkem energií nenaučila
> > zacházet - právě kvůli tomu jsme školu zřídili, protože takových lidí je
> > víc, mají v tom zmatek, koupili si zasvěcení ( "řidičák" a neabsolvovali
> > autoškolu - my to zasvěcení dáváme až po každém cyklu, kdy už je člověk
> > připraven)  Když se tak dívám kolik jste vynaložila finančních prostředků
> > na zasvěcení ????? Jaký byl váš pravý niterný cíl? To odpovězte sobě,
> > třeba se vám uleví. Ano při duchovní práci se uvolňují zablokované
> > energie, ale pokud vám je někdo nepomůže zpracovat není to pro vás příliš
> > bezpečné. Dělejte jenom to, co dobře znáte. Zasvěcení váš duchovní rozvoj
> > neurychlí, spíš naopak.  Jsou to adrenalinové věci, které vyčerpávají.
> > Pravé zasvěcení je pouze zapečetění, když je adept připraven a prožil,
> > rezonuje s Mistry...jinak je to jako nesrovnané prádlo ve ždímačce.
Trošku mi z toho plyne
> > , že jste si myslela, že bez námahy dostanete vše...no to tak úplně nejde
> > a pokud vám to někdo slíbil....????? Zkuste si přečíst knížku   " Jak
> > získat informace z jemnohnmotného světa   autor Alexandr Svijaš    nakl.
> > Eugenika.
> > Doporučila bych vám, vynechat nyní meditování a vrátit se do reality -
> > tzv. se uzemnit. Můžete si namalovat Pentagram - dát symboly elementů do
> > růžků ( oheň na jih) a sednout si denně na chvíli doprostřed, abyste se
> > vrátila do svého středu - vyrovnala síly.

Kxxx děkuji máte pravdu. Moc jsem chvátala běhěm půl roku jsem se skoro každý
> měsíc do něčeho zasvěcovala tím abych byla co nejrychleji zdravá. Všichni
> říkali, jak to urychlí nemoc a jak je člověk zdravý a jak se mu daří atd. ale
> asi je toho na mě moc a moc co zpracovávat. Já si dávám Shamballu každý den
> i navštěvuji různé chrámy třeba ten Světělný nad Prahou a tak i VJ mi stále
> posílá nějaké energie a Saint Germain, ale nenapadlo mě, že by to pro mě bylo
> škodlivé.
> Takže uzemnit .....